Hoe kunnen we helpen?
Problemen met inloggen
Kan niet Inloggen op Check4ID
Allereerst!
Het Multi Platform Check4ID is ontwikkeld voor onze klanten als dé oplossing voor het mobiel kunnen controleren van identiteitsbewijzen.
Om Check4ID te kunnen gebruiken is altijd een account benodigd bij scanactive.com
Klik op bovenstaande link waarna de inschrijfpagina voor een account op scanactive.com wordt geopend. Geef hier uw gegevens in.
Ons team neemt uw inschrijving in behandeling en na goedkeuring ontvangt u een verificatie mail.
Nadat u zich heeft geverifieerd kunt u met het door u opgegeven email adres en wachtwoord inloggen en 7 dagen gebruik maken van Check4ID
met de meeste functionaliteiten voor leeftijd- en documentcontrole.
Netwerk verbinding
Als u problemen ondervind met het inloggen, controleer dan eerst of uw iPhone of Android Telefoon verbinding heeft met internet via uw provider of wifi verbinding.
Email en wachtwoord
Vergewis u ervan dat u het juiste email adres en wachtwoord gebruikt, welke u heeft opgegeven bij het aanmaken van een account op scanactive.com. Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u deze op scanactive.com resetten.
Melding scanactive
In een uitzonderlijk geval kunt u tijdens het inloggen de melding krijgen dat scanactive.com niet bereikbaar is. U kunt dan ook niet inloggen.
Probeer het inloggen later nog een keer. Mocht u deze melding telkens bij het inloggen krijgen, neem dan contact met ons op.
Als u voor het eerst inlogt, of als u uitlogt en probeert opnieuw in te loggen dan dient er tijdens het inloggen altijd internet verbinding te zijn zodat uw account geverifieerd kan worden.
Wanneer u bent ingelogd en er is tijdelijk geen internet of wifi verbinding beschikbaar, dan zal Check4ID voor een bepaalde periode blijven werken.
Heeft u na deze tijdelijke periode nog steeds geen internet verbinding dan zult u automatisch worden uitgelogd.